Vizuální identita a web pro rodinnou sklárnu Prochazka Glass

•  Hlavní cíle

Postavit vizuální identitu, která reprezentuje rodinnou tradici a propojuje generace.
Následně na to vytvořit moderní a vzdušný webdesign, který zdůrazňuje krásu skleněných děl. A ten zrealizovat.

•  Kdo byl klient

Rodinná sklárna otce Vladimíra a dcery Michaely.

•  Jaké výzvy nás čekaly

Propojení dvou generací ve vizuálním stylu. Rodinný podnik s potřebou zachovat tradici, ale promítnout progresivní vliv Michaely.
Vytvořit vizuální styl, který nebude rušit krásu a detaily skleněných výrobků.

•  Proces práce

Průzkum a analýza

Design loga

Webdesign

Vývoj webu

VÝSLEDKY NAŠÍ PRÁCE

Klient obdržel vizuální identitu, která reflektuje rodinné dědictví i moderní přístup.

Nový web poskytl jasnou strukturu a efektivní prezentaci skleněných děl, čímž podpoří marketingové aktivity a zvýší zapojení návštěvníků.

•  A co dál?

Dále se staráme o všechny vizuály klienta a jsme společně pevnými partnery na poli digitálního businessu.
Navíc přebíráme i klientův marketing, ale o tom třeba zase příště. :)

Úspěch je týmový výkon, že? Pojďte být tým s námi!

kontakt@circles.cz
Tady nás zastihnete vždy.
+420 777 666 999
A tady jen v pracovní dobu.
Díky, máte to u nás. Teď jsme na tahu my.
Něco se pokazilo...